OPIS PROJEKTA
Tvrtka Akord d.o.o. 1. srpnja 2016. godine započela je s provedbom projekta „Povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja tvrtke Akord kroz nabavu novih strojeva i programskih rješenja“ sukladno Ugovoru o bespovratnim sredstvima potpisanom s Ministarstvom poduzetništava i obrta i Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije. Projekt je sufinanciran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj temeljem Operativnog programa konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Projekt ulaganja odnosi se na nabavu i instalaciju novih strojeva, opreme, programskih rješenja i edukacije zaposlenika. Projekt čini nekoliko elemenata:
- 1) Opremanje poslovnih prostora i stavljanje opreme u funkciju
- 2) Instalacija računalnih programa i stavljanje u funkciju
- 3) Usavršavanje i edukacija
- 4) Promidžba i vidljivost
- 5) Upravljanje projektom i administracija
CILJEVI I OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA
Cilj projekta: Povećanje konkurentnosti tvrtke Akord kroz uvođenje novih tehnologija, povećanje produktivnosti proizvodnje i ostvarivanje izvoza na inozemna tržišta.
OČEKIVANI REZULTATI:
- R1 Uvedena nova tehnologija u proizvodni i prodajni proces
- R2 Zaposlenici su dobro upoznati s radom na novim tehnologijama i izvoznim planom
- R3 Osigurana kvalitetna promocija projekta
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA
1.697.031,46 kn
OČEKIVANA BESPOVRATNA POTPORA
618.966,45 kn
RAZDOBLJE PROVEDBE
1. srpnja 2016. do 1. rujna 2017.
VODITELJ PROJEKTA
Mario Špoljar, direktor
KONTAKT E-MAIL ZA VIŠE INFORMACIJA
akordeuprojekt@gmail.com
Više informacija na:
strukturnifondovi.hr Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Sadržaj internetske stranice isključiva je odgovornost tvrtke Akord d.o.o.