
KK.03.2.1.17.0319
27.08.2018. 20:45h
Naziv projekta:
Povećanje konkurentnosti tvrtke implementacijom internet trgovine.
Vrijednost projekta:
Ukupna vrijednost projekta: 126.075,00 kn
EU sufinanciranje projekta: 100.000,00 kn
Razdoblje provedbe projekta: 12 mjeseci
2 PRIJAVITELJ
2.1 Opći podaci o prijavitelju
OIB: 97777678206
AKORD d.o.o
2.2 Kontakt podaci
Akord d.o.o
Veliki Kraj 131. 32270 Županja
Broj telefona: +385 98217427
E-pošta: info@akord-zupanja.hr
www.akord-zupanja.hr
Odgovorna osoba: Mario Špoljar, direktor
OPĆI PODACI O PROJEKTU
Cilj projekta:
“Jačanje tržište pozicije uvođenjem novog kanala prodaje – Internet trgovine“. Realizacijom projekta riješiti će se dosadašnja ograničenja u poslovanju kao što su ograničena dostupnost i ograničeni prodajni doseg. Isto tako, uvođenje Internet trgovine rezultira jednostavnijom administracijom ,smanjenjem troškova poslovanja te utječe na bolju mjerljivost
rezultata odnosno u svakom trenutku možete vidjeti posječenost trgovine, najprodavanije proizvode, najpregledavanije proizvode de demografsku i dobnu skupine kupaca. Sve prethodno
navedeno predstavlja kvalitetnu osnovu za jačanjem tržišne pozicije odnosno za povećanje konkurentnosti.
Opis projekta:
Projektom se planira implementirati Internet trgovina kao novi prodajni kanal u poslovanju tvrtke s osnovnom djelatnošću proizvodnje namještaja. Internet trgovina će se implementirati
kroz realizaciju sljedećih podaktivnosti: izrada koncepta i upravljanje projektom izrade Internet trgovine, izrada dizajna i razvoj strukture Internet trgovine, izrada i razvoj funkcionalne teme
e-commerce platforme prema dizajnu i konceptu izrađenom za brand Akord d.o.o., izrada dodatnih funkcionalnih, dinamičkih i interaktivnih elemenata, izrada prilagodba – responzivni
prikaz te jednogodišnji zakup, održavanje i administracija Internet trgovine.
Poveznica na domenu na koju se odnose rješenja iz projekta: www.akord-zupanja.hr .
Naziv i informacije odabranog pružatelja usluge: Biroprint d.o.o., Vijenac Jakova Gotovca 4, 31 000 Osijek, www.biroprint.hr.
Uvođenjem Internet trgovine očekuju se sljedeći rezultati koji će uvelike doprinijeti konkurentnosti tvrtke: niži troškovi poslovanja (troškovi e-trgovine su puno manji od troškova fizičke
prodaje jer kod fizičke trgovine morate zaposliti djelatnike koji će se baviti prodajom, rukovođenjem, upravljanjem i održavanjem dok se kod e-trgovine veliki dio procesa odvija
automatizmom, također cijene najma prostora, režijski troškovi, komunalna davanja kod e-trgovine su gotovo zanemarivi odnosno iznose nekoliko stotina kuna godišnje, jednostavna
administracija (kod većine softverskih rješenja upravljačkom sučelju je moguće pristupiti putem bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, ako želite promijeniti cijenu, dodati ili maknuti
proizvod, mijenjati opis ili nešto drugo, to možete učiniti brzo i samostalno), stalna dostupnost (za razliku od fizičke prisutnosti e-trgovina je dostupna 24/7 i nije potrebno aktivno nadzirati
rad, budući da kupac može preko web shopa saznati ono što ga zanima i izvršiti kupnju ili barem poslati upit), veći prodajni doseg (fizičkom ste trgovinom uglavnom vezani za kupce iz vaše
neposredne blizine dok web shop omogućuje kupcima iz drugih gradova, županija, čak i država, da pregledavaju vašu ponudu i postanu vaši kupci), mjerljivi rezultati (svaka aktivnost na
vašoj Internet trgovini je mjerljiva, u svakom trenutku možete vidjeti posjećenost trgovine, najpregledavanije proizvode, najprodavanije proizvode, domografsku i dobnu analizu kupaca,
izvore prometa na web shopu te mnoge druge informacije koje će biti korisne za analizu poslovanja).
Svrha i opravdanost:
Cilj projekta:“Jačanje tržište pozicije uvođenjem novog kanala prodaje – Internet trgovine“. Realizacijom projekta riješiti će se dosadašnja ograničenja u poslovanju kao što su ograničena
dostupnost i ograničeni prodajni doseg. Isto tako, uvođenje Internet trgovine rezultira jednostavnijom administracijom ,smanjenjem troškova poslovanja te utječe na bolju mjerljivost
rezultata odnosno u svakom trenutku možete vidjeti posječenost trgovine, najprodavanije proizvode, najpregledavanije proizvode de demografsku i dobnu skupine kupaca. EU sredstva je vrijedno ulagati u ovaj projekt iz razloga što će se realizacijom ovog projekta doprinijeti postizanju ciljeva definiranim Sporazumom o partnerstvu između RH i Europske komisije – pružanje potpore u približavanju RH ostalim državama EU, odnosno regijama, ubrzavanjem gospodarskog rasta i poticanjem zapošljavanja. Realizacijom projekta doprinijeti će se predmetu, svrsi i pokazateljima poziva na način da će se projektom uvesti novi kanal prodaje i prezentiranja proizvoda što će doprinijeti ostvarenju cilja – jačanje tržišne pozicije i povećanje konkurentnosti MSP-ova poboljšanom primjenom mrežnih marketinških rješenja u svrhu poboljšanja njihove prisutnosti na tržištu te vidljivosti njihovih proizvoda i usluga, kao i podrška razvoju informacijskog društva u RH. Realizacijom projekta odnosno implementacijom Internet trgovine u poslovanje korisnika stvoriti će se novi kanal za prodaju i prezentaciju proizvoda.
Ograničena dostupnost i ograničeni prodajni doseg su trenutni problem u poslovanju korisnika koji će se riješiti uvođenjem Internet trgovine u poslovanje odnosno omogućiti će se prodaja
proizvoda bez prostornih i ograničenja vezanih za radno vrijeme korisnika. Realizacija projekta omogućiti će smanjenje troškova poslovanja te povećanje prihoda od prodaje širenjem bazepotencijalnih kupaca a što će sve u konačnici dovesti do povećanja konkurentnosti korisnika i jačanje njegove pozicije na zahtjevnom globalnom tržištu.
Održivost rezultata:
Održivost rezultata nakon završetka projekta
Postprojektne aktivnosti nakon realizacije poslovanja će se financirati sredstvima iz redovnog poslovanja korisnika odnosno neće biti potrebe za angažiranjem financijskih sredstava iz
vanjskih izvora s obzirom da financiranje postprojektnih aktivnosti ne zahtjeva visoke financijske izdatke. Navedeni izdaci se odnose na financiranje godišnjih zakupa domene, održavanja i
administracije Internet trgovine. Realizacijom projekta omogućiti će se veća dostupnost i vidljivost proizvoda što do sada nije bilo moguće kroz klasičnu fizičku prodaju i prezentacijske
aktivnosti koje nisu u potpunosti davale potencijalnim kupcima informaciju glede karakteristika i cijene proizvoda. Internet trgovina će omogućiti rješavanje problema barijera – ograničenja
u poslovanju u smislu dostupnosti proizvoda i radnog vremena.U smislu institucionalne održivosti tvrtka će biti u potpunosti odgovorna za nastavak projektnih aktivnosti i bit će ”vlasnik”
projektnih rezultata. Odgovornost nositelja projekta nakon završetka projekta će biti vezana uz održavanje nabavljene opreme, praćenje kretanja troškova, produktivnosti, obavljanje
marketinških aktivnosti, ulagati će u daljnja usavršavanje svih zaposlenika i dr. dakle nastavak aktivnosti započetih u toku projekta.
Cilj projekta:“Jačanje tržište pozicije uvođenjem novog kanala prodaje – Internet trgovine“. Realizacijom projekta riješiti će se dosadašnja ograničenja u poslovanju kao što su ograničena
dostupnost i ograničeni prodajni doseg. Isto tako, uvođenje Internet trgovine rezultira jednostavnijom administracijom ,smanjenjem troškova poslovanja te utječe na bolju mjerljivost
rezultata odnosno u svakom trenutku možete vidjeti posječenost trgovine, najprodavanije proizvode, najpregledavanije proizvode de demografsku i dobnu skupine kupaca. EU sredstva je
vrijedno ulagati u ovaj projekt iz razloga što će se realizacijom ovog projekta doprinijeti postizanju ciljeva definiranim Sporazumom o partnerstvu između RH i Europske komisije – pružanje
potpore u približavanju RH ostalim državama EU, odnosno regijama, ubrzavanjem gospodarskog rasta i poticanjem zapošljavanja. Realizacijom projekta doprinijeti će se predmetu, svrsi i
pokazateljima poziva na način da će se projektom uvesti novi kanal prodaje i prezentiranja proizvoda što će doprinijeti ostvarenju cilja – jačanje tržišne pozicije i povećanje konkurentnosti
MSP-ova poboljšanom primjenom mrežnih marketinških rješenja u svrhu poboljšanja njihove prisutnosti na tržištu te vidljivosti njihovih proizvoda i usluga, kao i podrška razvoju
informacijskog društva u RH. Realizacijom projekta odnosno implementacijom Internet trgovine u poslovanje korisnika stvoriti će se novi kanal za prodaju i prezentaciju proizvoda.
Ograničena dostupnost i ograničeni prodajni doseg su trenutni problem u poslovanju korisnika koji će se riješiti uvođenjem Internet trgovine u poslovanje odnosno omogućiti će se prodaja
proizvoda bez prostornih i ograničenja vezanih za radno vrijeme korisnika. Realizacija projekta omogućiti će smanjenje troškova poslovanja te povećanje prihoda od prodaje širenjem baze
potencijalnih kupaca a što će sve u konačnici dovesti do povećanja konkurentnosti korisnika i jačanje njegove pozicije na zahtjevnom globalnom tržištu.
Ispisano: 27.08.2018. 20:45h 5
Informacije o provedbenim kapacitetima i odabiru partnera:
Tvrtka Akord d.o.o. osnovana je 1999. godine kao obrt za prodaju namještaja, a od 2008. godine obrt je preregistriran u tvrtku pod nazivom “Akord d.o.o.”i tada kreće s proizvodnjom
namještaja. Tvrtka se bavi i izradom aluminijskih ograda i komarnika, te posjeduje vlastiti prodajni salon namještaja i trgovinu za prodaju profesionalnog alata i pribora. Tvrtka je registrirana
na Trgovačkom sudu u Osijeku s matičnim brojem 030094758. Trenutno ima 19 zaposlenih prema satima rada od čega je 7 radnika u proizvodnji ( 1 NKV radnik, 5 stolara, 1 vozač ), vlasnik
se bavi upravljačkim poslovima (SSS), voditelj računovodstva (SSS) i 5 prodavača (SSS). Tvrtka ima isti vanjski knjigovodstveni servis već 15 godina u kontinuitetu.
U kontekstu znanja u upravljanju projektima tvrtka je uspješno provela EU projekt financiran u okviru poziva ”Potpora povećanju konkurentnosti hrvatskog malog i srednjeg poduzetništva”
– IPA program. Radi se o projektu ”New tecnologies for greater competitiveness”, broj ugovora: IPA2007/HR/16IPO/001-040432, ukupne vrijednosti 244.347,34 eura, koji je trajao 17
mjeseci . Iisto tako, tvrtka je uspješno provela i projekt „Povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja tvrtke Akord kroz nabavu novih strojeva i programskih rješenja“ u visini od 1,4
mil.HRK koji je financiran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Važno je naglasiti da su projekti provedeni većim dijelom samostalno uz vanjsku tehničku pomoć u određenim
segmentima provedbe. Voditelj projekta je bio direktor tvrtke koji će i u ovom projektu imati istu ulogu.Tvrtka posjeduje sve potrebne financijske, operativne, tehničke i upravljačke
kapacitete za provođenje projekta, posluje s dobiti, ima dobar bonitet, likvidnost i solventnost. Prijavitelj projekt prijavljuje samostalno.